Sunday, July 29, 2007

PORTISHEAD LIVE 97'


Ma intreb cati romani au vazut trupa asta live?!cred ca isi dau seama cat de norocosi sunt, daca sunt.am cumparat astazi DVDul cu concertul de la Roseland NY.singurul dealtfel care a fost inregistrat si comercializat.nu am cuvinte sa-mi exprim satisfactia care am avut-o pretz de o ora jumate + bonusuri(f interesante-clips and shorts) ascultand si vazand muzicieni de exceptie care adora ceea ce fac.altfel nu cred ca ar fi putut sa compuna si sa interpreteze un playlist atat de bun.de ani de zile il ascult(il am inclusiv pe caseta audio originala, dealtfel ca toate albumele,si l-am vazut o singura data pe Mtv).oricum.se pare ca pregatesc un nou album, ...au un gig programat in decembrie,..se pare ca vom mai auzi de ei.cred ca e una dintre putinle trupe(de care am vb si mai demult pe blog) care ar putea sa aiba un comeback magnific.sper ca va fi asa.va sugerez sa cumparati DVDul.este foarte ieftin: 40ron.traiasca Universal Ro. in curand o sa putem cumpara din ce in ce mai multa muzica,...si poate asa o sa reusim sa ne exprimam recunoasterea pentru cei ce o fac.

No comments: