Thursday, August 23, 2007

BROKEN NIN


Si pt ca tot am vb de Fixed, Broken este EPul ce l-a impins pe Reznor intr-o noua era muzicala.daca putem sa-i spunem asa.si-a aratat direct atitudinea fata de TvT si fata de managerul acestei case de discuri prin textele pieselor si si-a exprimat "amaraciunea" prin diferitele clipuri realizate destul de rapid cu Peter Christopherson.nu ar fi nimic rau in asta.dar sentimentele EP-lui nu sunt deloc cuminti.in fine. acelasi Cristpherson realizeaza in 93' (defapt 92'-93') un scurtmetraj care se bazeaza pe videoclipurile facute cam pentru fiecare piesa de pe Broken si ceva in +. e clar ca oamenii erau suparati.si asta se vede in film.acest scurtmetraj nu a fost vazut de foarte multi oameni, poate doar de fanii foarte pasionati.eu il am is format asf copiat de pe un Vhs in format NTSC.nu a circulat pe net si nu a fost popularizat de Reznor.se spune ca Live Tour-ul Closer va fi relansat pe DVD si va contine si acest short.ATENTIE! contine imagini socante!pana atunci in premiera nationala,...hehehehehhe:

3 comments:

dermon said...

vezi ca se gaseste pe www.thepiratebay.org in format DVD la calitate superioara VHS-ului, realeased (apparently) by the man himself, Trent Reznor.

meloman said...

mercy.am sa verific.desi nu prea cred.tnx

meloman said...

l-am luat.mercy.se vede f bine.