Sunday, February 10, 2008

LAURENT GARNIER


Am fost aseara.evident, nu a fost un concert.desi speram din tot sufletul.nu am bagat in seama vorble rele si reale ale unor dj-ei autohtoni care mi-au explicat foarte clar ca va fi un dj set.am stat plictisit si am jucat klondike pe marginea ringului pe warm-up.nu mai tin minte exact numele dj-ului.ceva de genu robo-boby-roby whatever.neinteresant.absolut deloc.cea mai proasta prestatie pe care am vazut-o vreodata.si eu cred ca am fost la mai multe giguri decat a pus el vreoadata...si la care a fost si specator.in fine.bad choise la organizatori.in momentul in care a inceput setul lui Garnier, mi-am dat seama de diferenta.doar atat.nimic altceva.am stat pana la 3:15am.plictisit, asteptand ceva realmente de la tatucul technoului frantuzesc.mi-au atras atentia de la joc, contemplare si bere doar vreo 2-3 momente.cum au venit, asa au si plecat.dealtfel ca si mine.am plecat inainte sa se termine.obosisem de atata "nimic iesit din comun".poate, sper...ca intr-un viitor apropiat vom avea parte si de asa ceva:

Man With The Red Face - Live

No comments: