Saturday, June 21, 2008

VINE VARA

Si avem concerte peste concerte, avem filme.multe concerte si multe filme.avem si muzica noua.de sezon.aici il mentionez pe Sonny J care imi place foarte mult, la fel ca si Tagliatellele pe care le-a preparat sotia mea in dupamasa asta.si vinul frantuzesc care le-a insotit.avem insfarsit o lansare mai marchetizata la filmul ecranizat dupa CHOKE-ul lui Palahniuck.o sa avem si un Batman demult asteptat.o sa avem si XFiles.o sa fie fun.o vara chiar fun.am vazt aseara si The Happening.mi-a placut.intr-un mod ciudat ce-i drept.oricum.regizorul e ciudat.clar.am luat si albumul romanilor The Pixels -" Fire Exit".nu suna rau.doar ca in continuare inca nu prea am ascultat muzica romaneasca care sa nu si sune romaneste.foarte putini au reusit sa faca asta.dar sper in continuare.
Sonny J - Cabaret Short Circuit

No comments: