Wednesday, July 9, 2008

FOALS

Nu am gasit decat o singura recenzie in limba romana care sa vorbeasca despre probabil una dintre cele mai fresh trupe ale anului 2008.iar recenzia e lamentabila.eu nu o sa spun decat ca am gasit similaritati cu Battles si Fugazi si cate un strop...putini stropi de brit-pop, dar foarte bine filtrati.in fine.trupa merita incurajari, nu..., nu din partea noastra, ci din partea celor mai mari organizatori de festuri din lume, care deja i-au introdus in line-up.si cu mana pe inima pot spune ca Foals si Aqueduct sunt descoperirile mele pe anul 2008.sa ne traiasca.

1 comment:

Anonymous said...

Nice astia, nu sunt rai. Am ascultat si eu albumul... Nu pot sa spun ca i-as avea in playlist tot timpul, au ceva care nu-mi place, poate cam putina varietate de la piesa la piesa, nu stiu... In fine, imi plac totusi Red Socks Pugie si Balloons - am si invatat tobele pentru ele :))