Friday, February 23, 2007

BATTLES

impreuna cu tovarasul Telibasa am ascultat astazi un EP foarte interesant.pe forumuri si pe pagina lor de "myspace" sunt trecuti la un stilmuzical care astazi nu mai inseamna ceea ce a insemnat acum 2 ani.eu sincer nu mai inteleg nimic.tot ceea ce este ciudat este indie sau post...post...nu stiu ce.eu cred ca muzica de genu asta(sunt la WARP) nu mai poate fi pusa in vreo categorie actuala...si mai mult de atat la indie.trebuie generata o noua sectiune, un nou stil.evident, asta nu se aplica doar la BATTLES.va recomand cu multa placere aceasta trupa care promite foarte mult.eu am reusit sa vad in nr#5 al specialten.tv un interviu modest cu ei si cateva scene live dintr-un club.atmosfera aia nu cred ca o voi intalni in romania niciodata.sau poate...daca o sa vina ei aici.heheehe...

No comments: