Tuesday, June 19, 2007

NORMA JEAN AGAIN


vormeam de NORMA JEAN.i-am descoperit printr-o greseala.nu stiam de ei.sincer.chiar nu stiam.cica e un post-hardcore.eii...crestinesc.come-on.ei bine, da.si la america e serioasa treaba asta.in fine.au mesaje directe.mi-am dat seama dupa indelungi ascultari si reascultari, dar nu vreau sa vorbesc despre asta.comparatii cu Limp Bizkit sau Korn pana la Hatebreed facute pe diverse motoare de muzica.ok.revin la post...in unele piese, mai ales de pe Bless The Martyr & Kiss The Child am sesizat cateva lucruri ciudate.prima data cand am ascultat eram la Raresh , care imi spune: hai sa iti spun sa asculti ceva ciudat.si asa a si fost.nu puteam sa inteleg doar dintr-o singura piesa care e treaba, evident.apoi am ascultat si ascult incontinuare pentru ca sunt o sursa inepuizabila de ceva ce imi convine foarte mult.muzical vorbind.e hardcorul cu care am crescut si ceva in plus.poate la un moment dat am sa ma plictisesc.nu stiu.oricum, de ceva zile sunt parca intr-o transa cu trupa asta.take a look:

2 comments:

Unknown said...

deci te reprofilezi ? =)) norma jean am asculat prin 2003 si am ramas prost, dupa aia am ascultat dillingr escape plan si tot asa. in orice caz, sunt pe droguri clar.

meloman said...

bah...io nu ash zice, da no...acuma stii cum e?nu-ti mai dai seama foarte clar de lucrurile astea.si nici nu stiu daca are importanta.mie imi place mult albumu asta.si imi place si Redeemeru produs de producerul lui Korn.in fine.suna bine.sincer.iar despre DEP numa de bine frate.astept noul album.