Tuesday, June 19, 2007

ZODIAC

Am fost la film. zeul Fincher nu s-a dat batut si a mai facut o capodopera.nu ma intereseaza ce zic altii.pt mine e un zeu.un police de calitate care m-a tinut 2h30m cap coada cu okii larg deschisi.adica nu am putut sa fac nimik altceva decat sa savurez fiecare moment de cinema.glasuri oligofrenice au fost.asta e clar. ca e mai mult documentar.ca e aproape ca la discovery, etc...dupa vizionare.dar cred ca devotamentul lui fincher pt perfectiune s-a dovedit din nou. e un film care nu cere plecaciuni si abureli d-astea. e un film care, eu cred, va fi predat la scoala din toate punctele de vedere.mie mi-au placut toate filmele lui fincher si poate sunt un pic subiectiv.dar la el detaliul este esential.si asta a aratat-o fizic in acest film.mi-a adus aminte de A.J.Pakula cu al sau "All The Presidents Men" cu un Hoffman si un Redford de zile mari.aici, in ZODIAC, poate ca nu a fost un actor care sa iasa foarte tare in evidenta.cred ca nici nu s-a vrut, dar, principala calitate a acestui film "timeline" este sinceritatea abordarii unui subiect greu pt americani.Zodiac, Dahmer, Manson, Bundy sunt cei mai reprezentativi killeri americani din ultimele zile.e o mare incercare sa transpui niste subiecte asa de grele.eu cred ca nimeni nu reuseste sa intre in totalitate in mintea unui criminal.asta numa daca nu incerci chiar tu.poate Palahniuk s-a si gandit la asta si va scrie o carte.in fine. un film deosebit care trebuie vazut.

No comments: