Tuesday, January 8, 2008

Boldog uy evet!!!!


ok.news.
-primul si cel mai important lucru: romania sucks, pute si e plina de oameni frustrati fara simt civic daramite...bun simtz.
-al doilea lucru important este faptul ca in curand imi voi deslusi marea lucreare, adica voi avea colectia intreaga de EPuri si LPuri NIN. imi lipseste With Teeth (dual disc-ul, deci nu orice) si am terminat.asta se va intampla in curand.tocmai am achizitionat ultimul disc Y34RZ3R0R3M1X3D
-al treilea lucru important este faptul ca voi monta un scurtmetraj scris de un bun prieten si regizat de un bun regizor, evident.si produs de un bun...producator.hehehehehe.cred ca asta ar fi trebuit sa fie pe primul loc, doar ca sentimentele mi-au luat-o inainte.
- 4 ar fi ca nu mai am vreme sa ascult atat de multa muzica pe cat as vrea si nu mai vad asa de multe filme cum ar trebui.incepem anul in verba dar poate lucrurile se vor aseza si va fi din nou minunat.hehehehehe.
pana la urmatorul post, un preview din lucrarea comunitara propusa de Reznor la sfarsitul anului trecut si achizitionata doar acum.
asadar:
The Beginning Of The End [Ladytron Remix]

enjoy

No comments: