Sunday, January 27, 2008

LES SAVY FAV


Nu stiu in ce masura va surescitez interesul(ma adresez celor 2-3 oameni care intra pe blogul asta.hahahha) cu muzica pe care o postez din cand in cand aici.dar se mai intampla , rar, e drept, sa mai fiu si aplaudat.Sunt si modest.Se vede nu?Nu o sa prezint o trupa noua, e chiar veche are deja 10 ani cred.Dar mie mi-a raspuns la o intrebare.stiind ca am ascultat in '99 un EP "3-5" cred ca se numea, i-am lasat acolo in sertar pe cd, fara sa-l mai ascult.dar ceva mi-a ramas in minte apropo de trupa asta.si pana deunazi, nu stiam ce.;asta mi se intampla si cu bomboanele Fisherman's Friend.de fiecare data cand ies din tara imi iau un stash considerabil, dar pana la urma se termina.si uit gustul.revederea e foarte frumoasa la urmatoarea excursie.deci.asa s-a intamplat si cu ei.au ramas acolo undeva in spate, cu cateva albume pixies si fugazi. mi se parea mie ca era ceva intre trupele astea. in fine.vocea vocalului era mai tanara, avea o tinuta destul gay-weird.evident, ca era interesant dar si eu eram rebel.hahahahaha.si ignorant.am uitat.iar acum am regasit si am ascultat.si pot spune ca sunt o alternativa de care uitasem la multe trupe care le-au urmat si pe care le-am adulat.si uite si raspunsul.totul s-a facut inainte.serios.nimic nu este nou.numai ca atunci, eram ignoranti. nu trebuie decat sa cautati.
o piesa pentru voi, cei care....

hold on to your genre