Monday, March 24, 2008

Ade Fenton vs Gary Numan


Albumul se numeste Artificial Perfect.sunt multe cazurile in care un DJ se leaga la cap cu o colaborare mai seriasa ca sa se lanseze sau mai stiu eu ce.Nu e acelasi lucru la Fenton.Am cumparat albumul in format digital. O epopee intreaga.siteul de download era unul afiliat Microsoft. Iar eu sunt pe Mac. Deci va dati seama ce incurcatura.Nimic nu functiona cum trebuie. Intr-un final am dat de o pisycuta si am reusit sa scriu un disc cu wma-urile downloadate. DRM protectionul asta e ok intr-o oarecare masura dar faptul ca la download ti se impune si formatul asta de cacat nu poate sa dovedeasca decat ca B.Gates&Co. sunt niste retardati.in fine.inainte sa ascult albumul am vazut doar un videoclip(interesant dealtfel) si am zis:ok.trebuie ascultat.nu doar pentru ca sunt fan GN ci si pentru ca omul asta Fenton s-a implicat in productia albumului Jagged(de aici si colaborarea).un album foarte bun dealtfel.cele 7£ nu le-am platit degeaba.productia este perfect ascultabila, desi in multe cazuri seamana prea tare cu alte GN-uri sau chiar cu NIN. are deja 1an vechime si tot am omis sa-l ascult.pe langa cele 4 piese in care apare Numan mai e o alta colaborare cu Helen Tilley care nu stiu cine e, da are o voce ciudata si interesanta.cu elemente din NIN, Cabaret Voltaire, Gary Numan si ceva electro, Artificial Perfect intra in playlistul meu personal pentru o bucata buna de vreme.

the leather sea

No comments: