Wednesday, March 26, 2008

xiu xiu - Women As Lovers


am primit de curand acest ultim album xiu xiu.ce e foarte drept e ca nu am mai ascultat pana acum nimic de la ei.cel putin sa fiu constient de asta.hmmm.in fine.e pe de-o parte experimental, pe de alta indie si pe dos post-punk.evident colaborarea cu Michael Gira pe coverul "under pressure" ar fi trebuit sa fie foarte importanta.din punctul meu de vedere nu e.adica am gasit 2-3 piese pe album care imi plac. mult.poate sunt putine, dar avand in vedere istoria mea inexistenta cu aceasta trupa mi se pare de bun augur.dar coverul este slab.serios.duetul original imi rasuna in subconstient mult mai puternic decat vocile noi chiar daca eram cu casti.albumul se poate asculta in doar cateva conditii sincer.adica e clar ca nu merge la orice ora din zi.hehehe.
In Lust You Can Hear The Axe Fall

No comments: