Sunday, April 22, 2007

65 DAYS OF STATIC


One Time For All Time.asa se numeste albumul lansat in Anglia in 2005 si in US in 2006.si e post rock cum numa Aphex Twin sau Squarepusher ar fi putut sa faca daca ar fi vrut.dar nu l-au facut ei, ci 4 baieti, englezi si ei.cred ca este ceea ce am cautat de multa vreme.incet, incet ajung la ceea ce imi doresc.oricum, piata muzicala din ziua de astazi e ca o jungla si de aceea imi e destul de greu + ca ma aflu in romania.ok.65 days of static sunt instrumentali prin execelenta si imi impun epicul post-rockului cu motive glitchtronica intr-o combinatie wierd de-a dreptul.imi plac la nebunie.au concertat f mult unde altundeva decat in Japonia, acolo fiind adulati.asta e ultimul album, ei mai avand 2 la activ : The Fall of Math si Hole si unul pe vine care va fi lansat peste cateva zile.e o trupa excelenta.

2 comments:

otrava said...

imi place blogul tau. dar nu sunt de acord cu termenul asta de muzica buna si filme bune. cine decide daca sunt bune? si eu ascult muzica despre care cred ca e buna. dar prefer sa evit termenul asta relativ

meloman said...

insfarsit cineva care se sesizeaza.este ceea ce imi doream de multa vreme.sunt cu totul impotriva acestei notari.daca te vei uita mai bine in continutul blogului, vei vedea doar pareri personale.eu nu sunt in masura sa spun daca ceva e bun sau rau.evident.sunt asa de mic intr-o lume atat de plina de muzica, film si carti incat parerea mea nu conteaza.sunt intr-adevar niste termeni relativi care ar trebui sa iasa din limbajul unui cinefil sau al unui meloman.tnx