Wednesday, April 4, 2007

NINE INCH NAILS - Halo 23 - YEAR ZERO



Sunt atat de multe trupe pe care le-am ascultat in ultima vreme,...incat nu mai stiam despre care sa scriu.dar astazi, am primit de la un prieten ultimul album NIN.am sa scriu despre el.
am fost surpins, dar nu indeajuns de tare, asa incat mi-am pus de o cafea, ca numai dupa vreo 15min sa dau drumul la iTunes.
albumul incepe in forta cu o piesa intro "Hyperpower" destul de metalica, ca apoi sa continue cu o piesa"The Beginning of the End" care nu-mi place foarte mult(poate ca si din cauza ca imi aduce aminte de WITH TEETH).dar nici nu-mi displace.scurta si la obiect.Apoi e "Survivalism", care mie mi-a placut foarte mult in concert.imi place si in varianta de album, dar mi se pare ca e un pic prea de hit(avand in vedere si faptul ca s-a realizat un videoclip, nu sunt departe de adevar- dar sincer, de la reznor te poti astepta la orice-isi si permite).de la "The Good Soldier" incepe electronizarea.back to the roots(evident cu soundul anilor astia dar cu un concept foarte apropiat de PRETTY HATE MACHINE.instrumente si sunete clare distincte in unele momente minimaliste si industriale.imi place mult piesa, la fel ca si "Vassel" care imi aduce si mai mult aminte de PHM.nu ma pricep la productia muzicala, dar evident pot spune ca albumul in intregime este electro-industrial iar piesele sunt foarte bine alese si bine amplasate in album."Me I'm Not" e dark si are un aer englezesc(poate de Gary Numan pe Hybrid)- hit clar.o precede un alt hit "Capital G" care e dragutza si cantabila(hit?).eiii...si urmeaza o piesa care mi-a placut de la prima ascultare lansata pe net acum 2 luni sau ceva..."My Violent Heart".industrial asa cum numa Rznor si Moulder stiu sa faca, cu sunete noi, fresh.imi place mult."The Warning" e programare clara, iar bassul lui Jeordie White suna foarte frumos."God Given" au luat-o cred de pe PHM si au adaptat-o pt 2007.ce e clar e ca Reznor se cazneste foarte mult sa zica mai multe lucruri in albumul asta.e multa cantare si mai putine strigate."Meet Your Master" nu incearca foarte multe muzical, dar sunt foarte interesante versurile si e urmata de o piesa instrumentala"The Greater Good", care imi aduce aminte de FRAGILE."The Great Destroyer" este piesa care le definieste stilul actual(pe langa My Violent Heart") si imi place la fel de mult.tot felu de distorsuri pe sunete, tot felu de artefacte interesante.imi place.cred ca i-ar place si lui APX.hmmm....(apropo, mi-am achizitionat "Come To Daddy original- e un musthave)."Another Version Of The Truth" e tot instrumentala si cred ca tine de conceptul intreg al acestui proiect, care am inteles ca se va intinde pe parcursul a 3 albume.apoi vine o melodie"In This Twilight".e chiar melodioasa si va prinde repede la radio.are asa o chestie apocaliptica, dar inca nu stiu ce.deci hit.ultima piesa, "Zero Sum" e si cea mai lunga de pe album(6:14) e un avertisment continuat din "In This Twilight" si e destul de personal.dar e si un semn de punctuatie pentru ceea ce va urma, din mai multe puncte de vedere.oricum, ii multumesc lui Gojira pentru album, dar stiu ca eu cat de curand il voi cumpara.albumul se lanseaza oficial pe 17aprilie.

No comments: