Sunday, April 1, 2007

NINE INCH NAILS at GASOMETER


Ok.
A fost primul concert NIN la care am fost in viata mea fapt pentru care inca imi revin.Evident toata lumea ma intreaba "cum a fost?".Pentru ca a fost ca o a2a nastere pentru mine nu pot spune prea multe.Sunt inca naucit de ceea ce am vazut si am ascultat.Au fost 2 ore de concert(infara de Ladytron) care s-au consumat rapid si intens.Am trait fiecare piesa ca si cum ar fi fost ultima din concert.A fost unul dintre cele mai importante momente din viata mea si nu am sa-l uit niciodata.Dupa ce mi se vor limpezi mintile voi scrie mai mult.Acum inca mai traiesc tristetea ca s-a terminat.Dar totusi stiu ca voi fi prezent si la Sziget unde NIN e cap de afish impreuna cu alte cateva trupe.Pana cand vois scrie mai multe despre ziua concertului, pentru cei interesati acesta a fost tracklistul gigului:

Somewhat Damaged
Last
Sin
March of the Pigs
Something I can never Have
Ruiner
Closer(aici cred ca au cantat un fragment si din The Only Time in mijlocul piesei)
Burn
Gave Up
Help Me I'm in Hell
Eraser
Wish
The Big Comedown
Survivalism(suna extraordinar live!!!!)
Only
Suck
The Day The Whole World Went Away
Dead Souls (Joy Division- deloc surprinzator, avand in vedere respectul lui Reznor pentru trupa asta)
Hurt
The Hand That Feeds
Head Like A Hole( piesa a rupt tot.A fost cea mai tare chestie pe care am trait-o vreodata-din pct de v. muzical, evident).

No comments: