Monday, April 23, 2007

EN SOAP


Nu ca mi-ash fi dorit foarte mult sa vad filme cu travestiti, gay si alte cele.dar eu spre deosebire de altii nu refuz sa urmaresc un film, cu o falsa premisa ca e prost("ca am vazut in trailer" sau "ca mi-a spus un priten") sau ca e foarte bun.precum am raspuns cuiva intr-un post, nu prea imi permit sa spun ca un film e bun sau prost, pentru ca eu inca nu am facut nici macar unul.dar pot spune ce mi-a placut si ce nu. eiii bine, acest film mi-a placut.desi e cam lung, povestea e structurata in niste capitole cu denumiri destul de poetice.dealtfel, filmul e poetic incepand cu imaginea si terminand cu montajul(nu zic nimic de regie-ca prea mult se vorbeste de regie peste tot-io m-am cam plictisit).in fine.am invatat un lucru la scoala.si aici s-a aplicat foarte bine.si anume ca prin montaj poti trasa caracteristicile unui personaj.foarte frumos a fost facut acest lucru in film, printr-o maniera evident nordica.am fost si ramn indragostit de taietura nordica-brutala si neconventionala.glumesc, evident. in ceea ce priveste imaginea, exemplul cel mai bun a fost trecerea de la o etalonare la alta.de la cald la rece.tot pentru a descrie un personaj sau altul.eu cred ca acest film este un exemplu foarte bun pentru toti studentii de la film.sa invete dracului sa faca o relatie.macar atat.hehehhehe.filmul merita vazut cu siguranta.

No comments: