Friday, April 27, 2007

SLAYER


sau cum metalul va fi materie obligatorie la scoala de muzica.
stau cu discul original din 86' in mana .ma gandesc cati percutionisti exista ca si Lombardo in ziua de azi.sau cati chitaristi ca si King.foarte putini.si in nici un caz la noi.la noi nu se va intampla niciodata o scena muzicala atat de ampla ca si dincolo, decat daca vom face o scoala de metal, pe langa cea de muzica clasica.cu profesori d-afara.evident.iar toti care se dau ascultatori de muzica ar trebui cel putin sa treaca in revista anumite trupe care au facut si inca mai fac istorie.respectul si devotamentul pe care il am pentru trupe ca Velvet Underground, Joy Division sau Bauhaus si inclusiv The Smiths(sic!-muzicantule!) , sa nu mai vorbesc de David Bowie, nu ma opreste sa respect si trupele din metal care mi-au calauzit drumul spre "melomanie" si "megalomanie".
Daca Curtis ar mai fi trait, cu siguranta ar fi scos un album ca si "Reign in Blood".exagerez. evident.dar doar ca sa punctez faptul ca nihilismul unui tovarash de-al meu m-a intristat foarte tare, avand in vedere cunostintele lui in materie de muzica.

2 comments:

Alex said...

da nu era nihilism, era doar parerea mea, gusturile mele muzicale si mai ales convingerea ca ce imi place mie e frumos iar ce nu imi place e un gunoi.
evident ca si tu la randul tau ai dreptul sa asculti, sa sustii si sa admiri pe cine vrei...asa e frumos. nu?

meloman said...

hmmm.asta e ca si aia cu filmele lui ed wood...
dar nu e asa.ce iti place iti place.si gata.da nu spui despre ceva ca si metalul ca e prost in acelasi context cu manelele.sa nu uitam totusi ce propavaduim noi.muzica de calitate.si asta nu se opreste numa la ce asculti tu cu prietenii tai.ci ajunge si acolo la ce ascult eu cu pritenii mei.can you see my point?