Tuesday, April 17, 2007

THIS IS ENGLAND


Nu ca ar mai trebui sa-l laud pe Shane Meadows intr-un fel sau altul.cu DEAD MAN'S SHOES a rupt gura atunci cand a aparut si la fel a facut si cu acest ultim lung metraj aparut in 2006.in fine.complicitatea celor de la WARP a fost binevenita si de data asta, implicandu-se intr-un proiect destul de ambitios al regizorului de a-si face o mini autobiografie poate in speranta ca multi englezi s-ar regasi in povestea filmului, in care un copilash de 12 ani intra intr-o gasca de skinheads(wanabes-ash zice eu) traind o viata boema(in stil englezesc evident) pana cand apare badguyul care e un adevarat skinhead.lunga fraza.in fine.filmul este filmat de Danny Choen cu care a mai facut si Dead Man's Shoes si montat de Chris Wyatt ( The Pillow Book).a fost apreciat la festivalul de la Toronto si la Berlin in conditiile in care multi se asteptau sa fie un nou American History X.cu siguranta nu e asa.regizorul are si multe scurtmetraje la activ iar acum lucreaza la un documentar.se pare ca nu pierde vremea de loc si e pe val.

6 comments:

Alex said...

excelent film, mi-a placut mai mult ca dead man's shoes

meloman said...

pt mine dead man's shoes va ramane film de referinat pt ceea ce vreau sa fac eu.il simt f. aproape.in fine.imi place si asta f. mult, ca altfel nu ash fi scris despre el.iti dai seama ca vad multe filme intr-o saptamana.dar nu toate merita un spatiu pe blogul meu.hehehehehe

coco said...

de gasit si de vazut:)

meloman said...

yep.that's for sure.

RudeGirl said...

un copilash de 12 ani intra intr-o gasca de skinheads(wanabes-ash zice eu) traind o viata boema(in stil englezesc evident) pana cand apare badguyul care e un adevarat skinhead
skinheads aia de care zici tu ca sunt wannabes reprezinta ce erau skinheads la inceput: niste oameni interesati de bere, muzica si distractie. skinheads nationalisti [sau, si mai rau, neo-nazi] n-au nimic in comun cu ceea ce inseamna un skinhead ci mai mult cu soldateii politici, chiar daca asta e perceptia majoritara. intr-adevar, skinheads sunt in general "bad guys", dar nu e o regula.
skinheads pe wikipedia
in rest, ma bucur ca ti-a placut filmul, e intr-adevar foarte bun. cele bune!

meloman said...

nu stiu care e definita skinilor, dar mie din film mi-a fost clar data impresia de ceea ce inseamna nationalismul in anii 80 mai ales in anglia.ca aia erau skini sau nu, io nu stiu ca nu am trait acolo.iar ceea ce scrie pe wiki poate sau nu sa fie adevarat.in momentul in care cineva isi exprima sentimentele de oricare fel ar fi prin violenta, eu cred ca nu e bine.in fine."a clockwork orange " spune mai multe despre lucru asta da nu ca ar avea vreo legatura cu "this is england" direct adica....hmmm...