Saturday, March 10, 2007


Adica mai bine spus UNDERWORLD. d c? pntru ca azi ascultam tot felu de muzici electro care mai de care mai interesante si mai sofisticate, dar in playlistu nostru rareori se mai gaseste si cate-o trupa mai veche.bine.asta la unii doar.eu mi-am uploadat astazi listul cu o compilatie scoasa in 2003 de o trupa care canta din 1986.din 1992 ei raman la denumirea asta(dupa dese despartiri si redenumiri) si coopteaza si un dj pentru a le electroniza si mai tare soundul.in fine.nu sunt un mare fan, dar albumul BEAUCOUP FISH imi va ramane in memorie pentru tot restul vietii mele de meloman.imi place foarte mult piesa "Push Up" si este actuala chiar si dupa 8 ani de la lansare.si la fel as putea spune si de "Moaner".
ok.sper ca in curand sa pot pune si mp3uri ca sa mai "dinamizez blogul" VladB. dixit.

No comments: