Tuesday, March 13, 2007

LADYTRON


Acum ascult ultimul album Witching Hour. Nu sunt fan, dar ii stiu de la Playgirl de pe un album din 2000.nu stiu de ce, dar muzica lor imi este foarte cunoscuta.ca sound.ca si concept.in fine.acest ultim album imi place.piesa hit "Destroy Everything You Touch" are ceva viu si suna parca a depeche mode, erasure, gary numan...aaaa...suna foarte synthpop, suna foarte 80'.nimic special.sorry corina.un pic de synth cu mici valente de goth(in unele cazuri).videoul la single nu ma convinge.in fine.sunt ascultabili.si uneori chiar placuti.daca esti melancolic dupa soundul electro al anilor 80'.

2 comments:

coco said...

da, recunosc, imi place soundul electro al anilor '80:P. si da, imi place ladytron:).

meloman said...

ok.sooo...we have a winner!!!!pai draga mea, un pot decat sa ma bucur.am sa fac poze special pentru tine.pentru ca eu ii voi vedea la Vienna.ash fi vrut sa vii cu mine.n-ar fi fost tare?