Tuesday, March 6, 2007

AIR


vorbeam ieri pe net cu o veche si buna prietena care imi spune:"stii,...eu ascult muzica mai chill perioda asta mai ales la servici"(nu exact la fel, dar ceva de genu) si atunci mi-am spus sa vad ce mai fac AIR care de la MOON SAFARI nu mi-au mai placut.nu stiu de ce.eu imi aduc aminte cu multa placere de videoclipul "all i need" care imi caracteriza o buna peroada din viata mea.si eram nostalgic de fiecare data cand il revedeam.in fine.astazi am ascultat de vreo 3 ori noul album Pocket Symphony. de altfel il ascult in continuare.stiu ca se simte o maturitate conceptuala, stiu ca e foarte lucrat(cu un producator celebru pe nume Godrich) si stiu ca cei doi componenti sunt foarte mult influentati de cultura japoneza(se simte de la Talkie Walkie incoace), dar parca nu ma mai atrage.inafara de piesa in care e invitat J. Cocker parca nu mai e nimic interesant.iar pentru asta tocmai mi-am pus in playlist soundtrackul de la Virgin Suicides.nu de altceva, dar sunt cateva piese care ar fi continuarea celor din film.hmmm

No comments: