am sa incerc sa fac un top10 playlist personal cat se poate de des.
astazi e asta:
1. NIN INCH NAILS - My Violent Heart (YEAR ZERO-promo)
2.BATTLES - Sz2 (B ep)
3.BLONDE REDHEAD - Elephant woman (Misery is a butterfly)
4.OF MONTREAL - The Past is a Grotesque Animal (Hissing Fauna, Are You the Destroyer?)
5.MY BRIGHTEST DIAMOND -Workhorse (Bring Me The Workhorse)
6.THE ARCADE FIRE - No Cars Go (Neon Bible)
7.AMON TOBIN - Keep Your Distance (Foley Room)
8.SHE WANTS REVENGE - Monologue (She Wants Revenge)
9.TRICKY - Excesse (Blowback)
10.SUICIDE - Mr Ray (Second Album)
Monday, March 5, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
Deci pana la urma iti place Of Montreal? Stiam eu, ca d-aia iti zice meloman....
hmmm...chiar vroiam sa vb pe tema aceasta.vreau sa-ti zic ca piesa asta nici nu are ce sa caute pe album.adica nu pe albumul asta.e incontestabil cea mai buna si le eclipseaza pe toate celalalte.adica nu e din filmu asta.de aia tzi-am si zis de GANG OF FOUR.
Post a Comment