Wednesday, March 7, 2007

CUM A ARATAT TOPUL MEU ACUM 10 ANI









1.PEARL JAM - In my tree (No Code)
2.NIN - Big Man with a Big Gun ( The Downward Spiral)
3.MARILYN MANSON - Tourniquet (Antichrist Superstar)
4.RAGE AGAINST THE MACHINE - Revolver (Evil Empire)
5.MACHINE HEAD - Ten Tone Hammer (The More Things Change)
6.ALICE IN CHAINS - Would? (Unplugged)
7.DAVID BOWIE - The Heart's Filthy Lesson (Outside)
8.SMASHING PUMPKINS - Bullet With Butterfly Wings ( Mellon Collie and the Infinite Sadness)
9.PRODIGY - Breath (The Fat of the Land)
10. PEARL JAM - Spin the Black Circle (Vitalogy)

stiu ca am pus de 2 ori PJ, dar asta pt ca as putea face un top10 doar cu ei. de la Riot Act incoace si-a pus prea tare amprenta pe ei ACTIVISMUL. acum, chiar ultimul album suna mai interesant, dar nici macar ca Binaural. imi pare intr-un fel rau,dar nostalgia m-a facut sa-i reascult intotdeauna. albumul care imi place cel mai mult este NO CODE. de la muzica pana la concept.la fel pot spune si de MM.de la Mechanical Animals incoace zici ca e alta muzica. A plecat si Twiggy, a plecat si Reznor ca si producer (si uneori ca si compozitor), si cred ca a plecat si Jhon5. hmmm...muzica lui de acum nu ma mai incanta.Alice in Chains sunt zei si asa vor ramane.ca si DB dealtfel. SP revin acum cu un nou album.cred ca nu mai au bani.Billy a dat chix cu albumul solo.MH ma incanta chiar si cu penultimul album.ultimul nu l-am gasit inca.Prodigy pregatesc un album nou si ei raman Prodigy orice ar fi.cam asta ar fi fost un playlist dintr-o zi obisnuita din 1997.sincer, as vrea sa-mi aduc aminte mai multe, dar a trecut multa apa pe Somesh...

1 comment:

Alex said...

Melomanule, te-ai razgandit? Parca era si Of Montreal....