Friday, March 16, 2007

ELECTRELANE




A venit momentul sa va spun si de fetele astea.care de vreo 2 ani nu-mi mai dau pace.mai e o trupa de fete care imi plac mult, da' despre ele voi posta altadata.ELECTRELANE canta post-rock cu influente Krautrock.dar nu stiu in ce masura pot aprecia cu exactitate acest lucru, deoarece in muzica lor e un mix continuu intre multe genuri muzicale.nu-mi aduce aminte de Tagerine Dream, dar cu siguranta imi aduce aminte de jazzul experimental din anii 60-70 si de psihedelicul acelor ani.Sunt 4 albume : No Shouts, No Calls(2007), Axes(2005) , The Power Out(2004) si Rock It To The Moon(2001).Ultimele 3 sunt produse de Steve Albini(cel care a produs si NIRVANA).Axes este cel care imi place cel mai mult-de la intro pana la final-parca este un film.imi place sa zic asa: este cinematografic.din punctul meu de vedere, conceptul intregului album defineste o poveste.fiecare ascultator cred ca isi poate face povestea lui.Acest album este aproape in intregime instrumental(cred ca e o demonstratie in forta a activismului feminist in muzica)-da recunosc,stiu sa cante foarte frumos- spre deosebire de celalalte 3 albume care sunt mai melodice si vocale.De pe ultimul album nu am reusit sa ascult decat niste previewuri, iar videoclipuri nu am reusit sa vad decat 3 : Blue Straggler de pe Rock It To The Moon si Film Music de pe acelasi album.asta cica ar fi ultimul.dar eu nu am aflat oficial ca ar fi facut de Electrelane.
de vazut live, ce sa mai zic?sper sa le prind o data macar.hhhmmm.dar din ceea ce am auzit presteaza foarte bine.poate intr-un viitor apropiat.cine stie?

2 comments:

coco said...

hello. le tot ascult si eu de vreo 2 saptamani. si imi plac foarte mult. curios, nu m-am gandit ca ar fi numai fete... am ascultat doar ultimul album, "no shouts, no calls", urmeaza sa le iau si pe celelalte. muzica buna, oricum.

meloman said...

draga mea...le vei avea pe toate.si merita.am inteles totusi ca pe ultimu album le-a ajutat si un mascul.in fine.nu prea are importanta.ceea ce e important e faptul ca tiz-au placut.si ca vrei sa mai asculti.