Saturday, March 10, 2007

THE FOUNTAIN


Am vazut filmul astazi la cinema.din nou Aronofski a dat lovitura.gratios.e o poveste de dragoste foarte bine spusa si surprinzator de bine jucata de H.JACKMAN si R.WEISZ.mi-a placut si vreau sa-l revad.dar,...muzica...m-a impresionat.CLINT MANSELL e maestru.incontestabil.muzica a ajutat foarte mult filmul si i-a ridicat povestea.ei au colaborat la toate filmele regizorului, ca si operatorul M.LIBATIQUE si monteurul J.RABINOWITZ dealtfel.adica echipa reintregita (chiar si vreo 2-3 actori) a reusit sa faca inca un film de succes.si nu doar pentru americani.

4 comments:

coco said...

cu cata nerabdare m-am pus sa ma uit la filmu asta, dupa ce am citit 'review-ul' tau! si nervi: foarte proasta filmarea... ce o aveam eu, normal. asa ca am renuntat dupa vreo 7 minute, pacat sa stric bunatate de film... si se 'ghicea' asa ca si imaginea e foarte buna... so, looking forward to see it:)

meloman said...

eu zic sa megi sa-l vezi la cinema draga mea...ca asa vei pricepe mai bine.asta e clar.

coco said...

voi pricepe mai bine pentru ca voi vedea mai bine:)

meloman said...

daa...si evident vei auzi mai bine muzica lui Clint si KQ.e...daca vrei iti dau.hmmm...