Sunday, March 25, 2007

rokolectiv


sau cum s-a innegurat preoteasa aseara.
am sa incep a multumi organizatorilor pentru sunetul foarte prost de la rokolectiv, asta parafrazandu-l pe un prieten care spunea ca in romania nu se va face niciodata nimic bine si nici echipa nationala nu o sa mai castige vreodata.punct.si am sa continui prin a spune ca nu stiu ce m-ash fi facut daca nu ar fi fost concert NEGURA BUNGET la club oldschool la un etaj mai sus de main eventul serii.sincer, tovarasii de la Negura au cantat foarte bine, cu bassar nou(care e o tipa supersmechera) si nici nu ma asteptam altfel.oamenii sunt foarte buni, ca dovada si programul lor de concerte din anu asta.e plin.si merg si in anglia.deci se poate.in cazul lor sunetistul a reusit sa regleze sunetul pana aproape de finalul concertului adica la ultimele 2 piese care s-au auzit foarte bine.desi eu cu raresh eram cam kaki, oamenii cavernelor nu s-au tulburat de prezenta noastra si ne-au primit printre pletele lor fluturande.sunt mandru ca avem o super trupa , dar sunt mahnit ca e singura trupa adevarata din tara.asta e.eeeeiiii...si acum rokolectiv: kakat in ploaie.din cauza sunetului foarte prost, UFFIE a fost o mizerie.nu se auzea nimik din ce canta fata, decat beatul dj-ului exalstat de oamenii pastilati care il ascultau(nu toti-evident).cei care nu erau pastilati incercau sa inteleaga aberatia de pe scena iar eu ma zbateam frenetic in fata sa-i fac semn ca nu se aude ce canta.dar fata, vedeta fiind nu s-a sinkisit sa ma bage in seama.probabil din cauza greutatii mele?despre cei care au fost inainte de uffie?!aaa...j.edgar-nu inteleg de ce l-a luat warp la ei?!poate asa cum l-au luat si pe Gallo?!se strica treaba si la ei ca la sundance.in skimb dj-ul lui Uffie e un bunok.mi-a placut setul si de dinainte si de dupa uffie.atat cat am mai stat, ca pe la 5am am plecat acasa cu nostalgia concertului NEGURA BUNGET.

No comments: