Wednesday, May 16, 2007

BLACK HAWK DOWN


Nu este cel mai interesant film a lui Ridley Scott si nici cel mai bine montat film a lui Pietro Scalia.dar,...este muzica foarte buna in el si avand in vedere ca a fost facut in 2001 se pare ca pentru cineva din echipa de creatie a acestui film grungeul nu a murit.desi l-am mai vazut o data, pana acum nu am sesizat prezenta destul de in prim plan a unor piese ca "Right Turn" - ALICE IN CHAINS, "Creep" - STONE TEMPLE PILOTS sau "Falling to Pieces" - FAITH NO MORE. plus "Die Born" - DAYS OF THE NEW si mai vechii JIMI HENDRIX cu "Voodoo Child (Slight Return)" sau ELVIS PRESLEY cu mai multe piese ce-i drept.filmul asta e cult pentru unii din variate motive, avand in vedere cate vedete au jucat in el si cine l-a facut.eu spun doar ca am ramas placut surprins de muzica din el si de coloana sonora la modul general.

2 comments:

coco said...

ce tare! acum imi fac un 'document' cu ce filme am... am ajuns pe la vreo 100, e pretty ok pentru mine, mai ales ca majoritatea is foarte bune. asta e printre ele(BLACK HAWK DOWN). si ma gandeam sa-l revad. la fel RESERVOIR DOGS, RUN LOLA RUN, FORREST GUMP, THE GREAT DICTATOR, DANCER IN THE DARK, THE GAME...
si am o serie de filme recent primite pe care nu le-am vazut, printre care: BIG LEBOWSKI, 12 ANGRY MAN, HABLE CON ELLA, BREAKING THE WAVES...
si ca tot m-am apucat sa zic si eu de filme... am vazut zilele astea BREAKING AND ENTERING a lui minghella... si a fost ok, dar dupa ce m-a super impresionat cu THE TALENTED MR. RIPLEY si COLD MOUNTAIN... asta nu a ajuns la nivelul celorlalte 2... for me... dar cauza e mai mult ca sigur scenariul.... am mai vazut THE TENANT a lui polanski ... si mi-a placut... vreau sa vad si celelate 2 din trilogia 'apartamentului'... e ciudat THE TENANT ... imi plac filmele astea vechi si bune... tin minte ca am vazut la un moment dat in liceu pe acasa, era un fel de cinemateca, HISTOIRES EXTRAORDINAIRES, adica 3 short movies dupa povestioare de-ale lui poe... atmosfera de genu asta mi s-a parut ca e si in LOCATARUL lui polanski... dar redata in 2h, ceea ce nu e rau... creste suspansul:) ...
:)

meloman said...

ok.foarte bine.eu caut acum o serie de titluri care nu sunt vechi de loc.chiar de loc.si ma cam caznesc.dar e bine cu Polanski si cu Tarantino.eu mi-am luat Special Colector's Edition la Rezervoir Dogs.imi place mai mult decat Pulp Fiction.
iti recomand un film foarte frumos si interesant : Caché a lui M.Haneke. you will be surprised!!!!!
asta asa, ca mi-am adus aminte...dar mai sunt niste filme pe care vreau sa tzi le dau.ai sa vezi...