Thursday, May 3, 2007

PAINKILLER


Ok.in mood normal as fi scris de ultimul Bjork"Volta".dar sincer, nu-mi place.e plictisitor si poate asteptarile mele erau prea mari.poate si din cauza asta nu am gasit decat vreo 2 piese care sa imi placa cu adevarat.bun.dar voi prezenta altceva si anume PAINKILLER.
cine sunt astia?pai in primu rand e John Zorn la saxofon si Bill Laswell la electric bass.in principiu din trupa facea parte si Mick Harris la percutie(Napalm Death), dar de vreo 9-10 ani nu a mai activat cu trupa asta(ea datand din 91').a fost inlocuit de Hamid Drake sau Yoshida Tatsuya.in fine.cel mai important lucru despre acest "50th Birthday Celebration Volume Twelve" pe care il ascult acum este ca e un album live inregistrat integral si lansat unde altundeva decat la Tzadik Records.deci: muzica experimentala, avant-jazz cu free-jazz, muzica de film.sau mai bine spus este plin de Mike Patton la voce.un Patton foate violent, psihopat, dement, adica natural.grindcore in alte cuvinte.eu nu o sa incerc sa-i aduc prea multe cuvinte de lauda acestui muzician pentru ca sunt prea mic ca sa vorbesc despre el.dar imi plac mult experimentele sale, si am fost si voi ramane un fan Faith No More.iar despre muzica experimentala,...inca mai experimentez.nu e usor.e bine faptul ca am lasat indiul mai la o parte in schimb.in ceea ce-l priveste pe Zorn, jazzarii mai inteligenti ca mine stiu foarte multe despre omu asta .io stiu in schimb ca este indragit de japonezi, atat de fani cat si de muzicieni, asta insemnand si case de discuri, etc. acolo unde muzica de genu asta este in principiu mai bine primita.si post-rockul este mai de pe la Tokio.in fine.nu stiu daca se gaseste pe net, eu am primit acest album de la un jazzar inrait si inca nu am reusit sa deslusesc tainele htmlului ca sa pun piese pe blog(da si cand o sa aflu??!!) dar puteti cauta.succes.

No comments: