Friday, May 18, 2007

THE LOST ROOM


de multe ori mi-am dorit sa vad seriale asa cum au fost Twin Peaks , X Files, Millenium si de ce nu M.A.S.H in copilaria mea. Pai uite ca am ajuns.Miniseria asta care ruleaza si la AXN la noi si este chiar foarte interesanta si atractiva atat ca subiect cat si ca realizare.acum am revazut-o.sunt 4 ore jumate de maraton la care am rezistat cu eroism asa cum o faceam o data la un calup de 5-6 epidoade din X Files sau Twin Peaks, depinzand de caseta video.The Lost Room m-a surprins si s-ar putea sa fie continuata seria cu alte episoade.si-au lasat loc.asta e clar.povestea e simpla dar de efect.o camera de motel cu obiectele si locuitorul ei devin speciale la un moment dat in timp(adica 1961 pe 4 mai).atat de speciale incat unii considera camera locul unde a murit dumnezeu si obiectele in sine au devenit dumnezeu; iar altii doresc distrugerea lor cu orice pret.asa se formeaza mai multe pareri si grupuri care incep si colectioneaza obiectele care in timp s-au imprastiat si fiecare dintre ele au puteri magice.unele cu sens altele fara sens dar importante intr-o combinatie cu alte obiecte.printre ei se amesteca fara sa vrea si un detectiv care va elucida cea mai mare parte din mister...si restul e tacere...hehehehee...este un mustsee avand in vedere puzderia de productii tampite care ne bombardeaza televizorul.este produs de Sci-Fi Tv & Lionsgate.

No comments: