Tuesday, May 1, 2007

MASTERS OF HORROR



Nu toate episoadele din prima serie sunt interesante.trebuie sa recunosc.dar.sunt cateva care sunt chiar lovituri de maestru(ii).printre regizorii ce s-au perindat sub tutela showtime in miniserie sunt : Dario Argento( cu un episod dragutz -Jenifer) , Carpenter(Cigarette Burns-cel mai bun dupa parerea mea din prima serie), Larry Choen (celebra poveste americana cu hitchhikers vazuta mult mai meseriash) si nu in ultimu rand TAKASHI MIIKE care a rupt malu cu IMPRINT.teribil episod...de altfel a fost si singurul care a fost scos din broadcast si a trebuit sa-l lanseze direct pe dvd, restul fiind scoase la pachet cu mult dupa.(va dati seama de ce nu?)Miike e preferatul meu!!!
a doua serie in schimb cred ca are ceva mai mult de spus.nu am reusit sa vad decat 2 episoade din a2a serie si m-au tinut bine in fotoliu.dar am inteles ca argento si carpenter revin cu 2 povesti.primul episod-horror clasic cu un monstru nevazut(doar la final) care se dovedeste a fi chiar petrolul pe care il exploatam noi cu atata inversunare.adica un fel de remainder ca vom muri cu totii din cauza petrolului!ceva de genu.oricum mi-a placut.episodul se numeste The Damned Thing si e regizat de Tobe Hooper(Texas Chain Saw Massacre ala din 74').al doilea episod este o poveste (Family) cu George Wendt care este un pshihopat singuratec(cum altfel) care isi face familia intr-un mod mai neobisnuit .episodul are un twist demential(mi-a placut la nebunie) si e regizat de Jhon Landis (Twilight Zone: The Movie).cica unu care a facut mare valva este Right to Die regizat de Rob Scmhidt.niceeee...in curand...

No comments: