Thursday, May 17, 2007

COLOR ME KUBRICK: A True...ish Story


ok. mi-am facut vreme si am vazut glumitza asta.am vazut interviul cu Brian W. Cook( a fost asistent director la multe din filmele lui Kubrick) despre acest film pe ceva documentar despre "Eyes Wide Shut" scos nu de mult.in fine.nu am avut curiozitatea pana acum, desi eu sunt un fan a lui Malkovich.cu siguranta sunt.de la "Of Mice and Men" pana la "Con Air".e un super actor care are super creier.bun.ce se intampla in film?pai e dupa povestea reala care s-a petrecut in timpul filmarilor la EWS, timp in care un individ se dadea drept Kubrick.cum se intampla si in film, acesta nici macar nu stia filmografia regizorului.poate stia chiar foarte putin despre el, dar stia multe despre toate celalalte lucruri .si mai ales cum sa agatze...aaaa...pentru ca era si gay pe deasupra(sau pe dedesupt-cum vreti).Kubrick nu avea nici o treaba cu asta desi arata ca si Socrate.bun.gluma o inteleg, da ce nu inteleg este de ce este atat de lung?si de ce se bazeaza doar pe prestatia lui Malkovich?hmmm.nu pot spune ca nu mi-a placut.m-a destins, avand in vedere comicul situatiei asociat cu prestanta unui regizor atat de mare.si mi-a facut chef sa revad pentru a mia oara A Clockwork Orange.si poate apoi Full Metal Jacket...doar asa ca mi-am adus aminte de Kubrick.poate asta e si miza filmului...zic eu...

No comments: