Friday, May 18, 2007

THE ILLUSIONIST


nu sunt fan filme de box office dar cateodata ma indrept cu pasi repezi sa-mi fac o seara placuta si nu prea complicata.asa s-a intamplat si cu filmu asta numa ca nu a fost vorba de o seara ci de dimineata acestei zile.curios fiind sa vad ce film au mai adus cei de la Transilvania Film( pe care ii respect) dau de titlul asta.si il vad.si nu raman cu mai nimic.adica filmul e placut ca si atmosfera, e Wien, e Budapest, e frumos tot, numa ca plotul parca il stiu de undeva.o scamatorie de 2 ore numa ca protagonistul principal (E.Norton) sa ramana cu iubirea vietii(J.Biel) lui din copilarie.ingenios indeed, dar plictisitor.nu ma asteptam la ceva surprinzator, dar de la "esecul" The Prestige pana aici e o cale lunga.totusi parca ala a fost mai interesant.
in tot acest timp sunt cuprins de o exalstare iesita din comun sa vad un film pe care nu il gasesc pe net nicaieri si cred ca nici nu o sa fie adus vreodata la noi in cinema.se numeste "Day Night Day Night".poate are habar cineva de el si ma anunta.ar fi prea frumos...

2 comments:

coco said...

tocmai am citit pe net de filmul asta DAY NIGHT DAY NIGHT. il caut si eu:)
aseara am vazut THE INTERPRETER a lui Sydney Pollack... ca oarecum seamana astea doua... oarecum, repet. mi-a placut mult cum au jucat Sean Penn si Nicole Kidman... in rolurile anterioare nu i-am vazut sclipirile lui Sean Penn... dar parca tot mai mult imi place.
daca gasesc DAY NIGHT DAY NIGHT te anunt. vad ca terorismu devine o tema destul de raspandita in filme, intr-o forma sau alta. ma insel?...

meloman said...

pai iti dai seama ca acum este un subiect in trend.pana acum a fost exploatat doar de scenaristi necunoscuti care or scris pt filme de cat B si C.in fine.exagerez un pic.dar dupa 11septembrie s-au nascut o gramada de ideei si trebuie facute filme.asta a fost unu dintre ele.