Friday, May 4, 2007

DON CABALLERO


in transa mea dupa BATTLES dau de un nume care apare in mai multe trupe.primesc una dintre ele.DON CABALLERO.pe individ il cheama Ian Williams si este corespondentul math rockului cam peste tot pe unde cautati.bun. Proca imi spune: bai, ai sa vezi ca o sa-ti placa mai mult decat Battles.dupa ce am ascultat albumul " What Burns Never Returns" , mi-am dat seama ca omu nu a glumit.albumul este scos in 98' si nu-mi dau seama cum de nu am auzit de ei pana acum.se mai intampla.imi plac foarte mult si in curand voi asculta intreaga discografie.lucru interesant este faptul ca in anul debutului, Steve Albini si-a bagat un pic nasul si le-a produs la TOUCH&GO albumul "For Respect" - ovationat si adulat. au scos 5 albume, ultimul " World Class Listening Problem" fiind cu un line-up nou singurul component ramas fiind Damon Che.casa de discuri e RELAPSE.normal ca Battles suna mai fresh si ma carnos ash putea spune la cat mi-e de foame acum, dar...intr-adevar pe WBNR simt un cult al muzici math care il simt uneori si in Battles dar nu cu aceeasi intensitate.un cult pentru muzica, un cult muzical, nu stiu ce e dar e frumos.pe "allmusic" Don Caballero sunt trecuti ca si tag si la muzica indie.probabil.eu totusi nu as merge pana acolo dar asta e...

No comments: